امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

خزر دغدغه «زیست محیطی» دارد

مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه این شرکت دغدغه زیست محیطی دارد، گفت: شرکت سیمان خزر  با توجه به پتانسیل های موجود و بهره مندی از نظرات کارشناسان محترم  استان و شهرستان ، همواره مشکلات و مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی را یکی از دغدغه های اساسی  برشمرده و با جدیت تمام  در جهت تحقق اهداف یاده شده گام برداشته است.

به گزارش  کاسپین دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با هدف افزایش سطح همکاری و پیگیری برخی امورات معادن  شرکت ، در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با دکتر مازیار رضوی مدیر کل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال ،  همکاری های فی مابین را جهت تهیه بموقع و باکیفیت مواد اولیه و روند رو به رشد تولید ضروری دانست

وی تصریح کرد:  شرکت سیمان خزر  با توجه به پتانسیل های موجود و بهره مندی از نظرات کارشناسان محترم  استان و شهرستان ، همواره مشکلات و مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی را یکی از دغدغه های اساسی  برشمرده و با جدیت تمام  در جهت تحقق اهداف یاده شده گام برداشته است.

 

در ادامه دکتر مازیار رضوی مدیر کل منابع طبیعی استان گیلان ضمن خوش آمدگویی، از همکاری شرکت سیمان خزر در زمینه توسعه منابع طبیعی واهتمام به کاشت نهال و ایجاد فضای سبز مناسب بر اساس برنامه هر ساله تشکر نموده و  مجموعه سیمان خزر به عنوان همراه و همیار همیشگی در صیانت از منبع طبیعی استان بر شمرد .

وی افزود: این اداره کل آمادگی دارد تا همواره در زمینه فرآیند توسعه  همکاری‌ ها و تعاملات فی‌مابین را  بیش از پیش ارتقاء ببخشد. ایشان  در پایان  برنامه  زمانبندی  برای حل مشکلات مطروحه ، در جلسه بازدید حضوری با کارشناسان این اداره کل و سازمان صنعت معدن و تجارت استان را عنوان نموده و جلسه خاتمه یافت.


کد خبر: 27213

دیدگاهتان را بنویسید