امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

کشف محموله ۵ میلیاردی قاچاق در خشکبیجار

فرمانده انتظامی رشت از کشف ۷۱۶ ثوب انواع لباس خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی بخش خشکبیجار خبر داد.

به گزارش کاسپین سرهنگ محمود حافظی مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوپ انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.


کد خبر: 27616

دیدگاهتان را بنویسید