سیل راه منجیل به علی آباد و طارم را مسدود کرد

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، بر اثر بارندگی شدید و بالاآمدن آب رودخانه، ساعتی قبل پل آبنما به زیر آب رفت و سبب بسته شدن محور منجیل به گلیوان نرسیده به مزار علی آباد بالا و باغ مادری، پادگان علی آباد شد.

به گزارش کاسپین، فریبرز مرادی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امشب در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش شدید باران و سیل در منجیل رودبار اظهار کرد: بر اثر بارندگی شدید و بالاآمدن آب رودخانه، ساعتی قبل پل آبنما به زیر آب رفت و سبب بسته شدن محور منجیل به گلیوان نرسیده به مزار علی آباد بالا و باغ مادری، پادگان علی آباد شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در تلاشند تا این ۲ محور مسدود شده را بازگشایی کنند، گفت: تمامی نیروهای راهداری در محل حاضر بوده و تمامی امکانات برای بازگشایی این مسیرهای روستایی فراهم شده است.

یه گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد مدیریت بحران تمامی دستگاه‌های اجرایی در محل حاضر هستند و مردم نگران بازگشایی این مسیرهای روستایی نباشند.


کد خبر: 38134

دیدگاهتان را بنویسید