قعرنشینان لیگ به تساوی رضایت دادند

دیدار دو تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال بدون گل پایان یافت.

به گزارش کاسپین عصر امروز از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم صنعت مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند.

این دیدار پس از دو نیمه با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.


کد خبر: 38130

دیدگاهتان را بنویسید