بازیکن ملوان‌‌‌ از بازداشت خارج شد

درگیری شدید در پایان مسابقه ملوان و هوادار با پادرمیانی و ریش سفیدی به پایان رسید.

به گزارش کاسپین دقایقی پیش دو بازیکن ملوان که به صورت موقت در بازداشت یگان ویژه بودند، با رضایت میلاد فاندر مدیر رسانه هوادار، از بازداشت بیرون آمدند و با اتوبوس به محل اقامت خود بازگشتند.

 

درگیری شدید در پایان مسابقه هوادار ملوان در شرایطی رقم خورد که ملوانی‌ها با دو گل از حریف خود شکست خورده و پس از درگیری رخ داده در نیمه مسابقه که منجر به اخراج قائم اسلامی‌خواه و سپس میلاد فاندر مدیر رسانه هوادار شد، در پایان پس از درگیری شدید با میلاد فاندر به سمت او هجوم بردند.

 

در نهایت این مسئله با ریش‌سفیدی و پا درمیانی افراد حاضر و شخص خود مازیار زارع به پایان رسید و بازیکنان ملوانی که در این درگیری شرکت کرده و بازداشت شده بودند، آزاد شدند.


کد خبر: 38145

دیدگاهتان را بنویسید