انفجار کامیون سوخت در جویبار ۴ مصدوم برجای گذاشت

فرماندار جویبار از انفجار کامیون حمل سوخت در منطقه بالامحله جویبار خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند و همچنین دو خانه و دو خودرو در نزدیکی تانکر سوخت آسیب دیدند

به گزارش کاسپین، کمال رستمعلی، فرماندار جویبار در گفت‌وگو با خبرنگاران در جویبار از وقوع انفجاری در یک کامیون حمل سوخت در منطقه بالا محله جویبار خبر داد و اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۶:۱۰ عصر امروز رخ داد، به دلیل جوشکاری غیر استاندارد و در حالی که کامیون خالی از سوخت بود، صورت گرفت.

وی گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند و همچنین دو خانه و دو خودرو در نزدیکی تانکر سوخت آسیب دیدند.

فرماندار جویبار با اشاره به دلایل وقوع این حادثه اظهار کرد: دو اشکالی که وجود دارد یکی مکان این اتفاق است که نباید در یک منطقه مسکونی انجام می‌شد و دیگری اینکه جوشکاری باید توسط اهل فن و متخصص انجام می‌گرفت.”

فرماندار جویبار همچنین افزود: این حادثه در کمتر از ۵ دقیقه پس از وقوع حادثه، توسط عوامل آتش‌نشانی و نیروی انتظامی اطفا شد.

وی گفت: این حادثه نگرانی‌هایی را درباره ایمنی کارگاه‌ها و فعالیت‌های صنعتی در مناطق مسکونی به وجود آورده است و نیاز به توجه بیشتری به مسائل ایمنی و استانداردها را نشان می‌دهد.


کد خبر: 32861

دیدگاهتان را بنویسید