به گزارش کاسپین، کمال رستمعلی، فرماندار جویبار در گفتوگو با خبرنگاران در جویبار از وقوع انفجاری در یک کامیون حمل سوخت در منطقه بالا محله جویبار خبر داد و اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۶:۱۰ عصر امروز رخ داد، به دلیل جوشکاری غیر استاندارد و در حالی که کامیون خالی از سوخت بود، صورت گرفت.
وی گفت: در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند و همچنین دو خانه و دو خودرو در نزدیکی تانکر سوخت آسیب دیدند.
فرماندار جویبار با اشاره به دلایل وقوع این حادثه اظهار کرد: دو اشکالی که وجود دارد یکی مکان این اتفاق است که نباید در یک منطقه مسکونی انجام میشد و دیگری اینکه جوشکاری باید توسط اهل فن و متخصص انجام میگرفت.”
فرماندار جویبار همچنین افزود: این حادثه در کمتر از ۵ دقیقه پس از وقوع حادثه، توسط عوامل آتشنشانی و نیروی انتظامی اطفا شد.
وی گفت: این حادثه نگرانیهایی را درباره ایمنی کارگاهها و فعالیتهای صنعتی در مناطق مسکونی به وجود آورده است و نیاز به توجه بیشتری به مسائل ایمنی و استانداردها را نشان میدهد.
کد خبر:
32861
