به گزارش کاسپین آنچه مسلم است، سرنوشت نساجی در این فصل به سه دیدار پایانی لیگ برتر و کسب ۹ امتیاز کامل وابسته است.
هرچند تنها شکستهای متوالی مس رفسنجان میتواند امید بقای این تیم را زنده نگه دارد.
هوادار، تراکتور و ذوبآهن سه حریف پایانی نساجی هستند و این تیم ۶ امتیاز از منطقه امن فاصله دارد.
شرایط نساجی به گونهایست که برای بقا به چیزی شبیه به یک معجزه نیاز دارد. اما اگر واقعبین باشیم، این اتفاق بیشتر به یک تراژدی شباهت دارد تا معجزهای دور از انتظار.
فوتبال مازندران نیز وضعیت ناخوشایندی دارد. پیشتر، شهدای بابلسر و دریای کاسپین بابل از لیگ دسته دوم به لیگ دسته سوم سقوط کردند. اکنون با شرایط بحرانی نساجی، این روند نزولی همچنان ادامه دارد.
نساجی که در این سالها تنها نماینده مازندران در لیگ برتر بود، دلخوشی اصلی مردم قائمشهر و مازندران را رقم میزد. با این حال، وضعیت کنونی موجب ناامیدی و نگرانی هواداران شده است.
حضور بیثمر مربی خارجی و جذب بازیکنان بی کیفیت، تغییرات بیش از اندازه مربی، عدم حضور در مازندران و … از دلایل اصلی شرایط بحرانی نساجی محسوب میشود.
اما الهامی پس از بازگشت دوباره به نساجی، اعلام کرد که نمیتواند کمکی به این تیم کند و از مسئولیت خود کنارهگیری کرد؛ تصمیمی که شوک بزرگی به هواداران وارد کرد.
اما مدیران نساجی بار دیگر از الهامی درخواست کردند هدایت تیم را در سه بازی باقیمانده برعهده بگیرد.
در حالی که برخی هواداران امید خود را از دست دادهاند، کلیپهایی از اشکها و غم هواداران نساجی، از زن و مرد گرفته تا کودک و نوجوان، در فضای مجازی منتشر شد؛ کلیپهایی که ناراحتی مردم مازندران را از این سرنوشت غمانگیز بیشتر نشان میدهد.
انتقادها در فضای مجازی نیز ادامه دارد. برخی، تصمیمات مدیریتی باشگاه و بهرهنبردن از بازیکنان بومی را از عوامل ناکامی نساجی میدانند. نساجی در حالی که مازندران دارای بیش از ۸۰ فوتبالیست در سطح اول فوتبال کشور است، از ظرفیت بومی خود بهرهای نبرده است.
امید نساجی برای بقا بسیار کم است، اما شاید یک معجزه بتواند بارقهای از امید را برای مردم مازندران ایجاد کند.
در صورت کسب ۷ یا ۹ امتیاز از سه دیدار باقیمانده، شانس این تیم برای ادامه حضور در لیگ برتر افزایش خواهد یافت. با این حال، باید منتظر پایان فصل بود تا دید سرنوشت نماینده مازندران در لیگ برتر چه خواهد شد.
کد خبر:
38568
