سارق به عنف در نکا به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، از شناسايی و دستگيری سارق به عنف که با تهديد چاقو اقدام به سرقت اموال شهروند در آن شهرستان کرده بود، خبرداد.

به گزارش کاسپین مجتبی راست خديو گفت: درپی کسب خبر از مرکز فوريت‌های پليسي ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف اموال در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق با تهديد چاقو اقدام به سرقت پول و گوشی همراه وی کرده بود، شناسايی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگيری اين سارق به عنف در عملياتی ضربتی خبرداد و اضافه کرد: در ادامه اين عملياتی اموال سرقتی کشف و به مالباخته تحويل شد.

راست‌خدیو تصریح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايی معرفی وبا حکم قضايی روانه زندان شدند.


کد خبر: 38564

دیدگاهتان را بنویسید