رفع تصرف زمین‌های ملی ۱۰۰ میلیاردی در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از رفع تصرف بیش از ۴ هزار مترمربع از زمین‌های ملی در یکی از روستا‌های بخش رحیم‌آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاسپین سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی با اشاره به دریافت گزارش تصرف قطعه‌ای زمین ملی در یکی از روستا‌های بخش رحیم‌آباد رودسر، گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازدید از این زمین مشخص شد، فردی ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع از زمین‌های ملی را با سیم‌خاردار و پرچین، غیرقانونی محصور کرده است.

 

وی از معرفی متصرف ۴۱ ساله به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش زمین رفع تصرف شده را بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

فرمانده انتظامی رودسر افزود: به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.


کد خبر: 39573

دیدگاهتان را بنویسید