بانوی گیلانی نفراول شمشیربازی ایران شد

بانوی شمشیرباز گیلانی نفراول انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی اندونزی شد.

به گزارش کاسپین در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که باحضور ۱۶ شمشیرباز در تهران برگزارشد ،فائزه رفیعی از گیلان بابرتری مقابل تمامی حریفان خود به مقام نخست رسید و برای حضور در رقابتهای آسیایی انتخاب شد.

پیکارهای شمشیربازی اسلحه سابر بانوان آسیا تیرماه امسال در اندونزی برگزار می شود.


کد خبر: 39577

دیدگاهتان را بنویسید