به گزارش کاسپین، محمدرضا سلامی گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی، ۲ حیوانآزار در تالش که با بستن یک قلاده سگ و آزارش در شهرستان تالش، سبب مرگش شدند شناسایی و با حکم قاطع دادگاه تجدیدنظر گیلان، پس از سیر مراحل قانونی، به حبس تعزیری محکوم شدند.
وی با بیان اینکه بخشی از این مجازات به دلیل پشیمانی متهمان، به مدت ۲ سال تعلیق شد، افزود: مأموران یگان حفاظت محیطزیست تالش علاوه بر اجرای گشتهای شبانهروزی، با پایش مستمر فضای مجازی، با هرگونه خشونت علیه حیوانات و حیوان آزاری که موجب جریحهدار شدن عواطف و احساسات مردم و حامیان محیطزیست شود، برخورد قانونی خواهند کرد.
سرپرست اداره حفاظت محیطزیست تالش از مردم شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده یا اطلاع از هر گونه حیوانآزاری، مورد را به مأموران این اداره اطلاع دهند.
کد خبر:
41094
