دستگیری ۲ حیوان‌آزار در تالش

سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان تالش، گفت: ۲ متهم به جرم آزار و کشتن یک قلاده سگ در این شهرستان به ۱۴ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.
وقتی محیط زیست حامی حیوانات می شود؛

«حیوان آزاری» پای آقای شهردار را به دادگاه کشاند!

آژانس خبری کاسپین -  سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صومعه سرا گفت: در پی آزار و اذیت حیوانات دربند توسط عوامل شهرداری ضیابر، با توجه به عملکرد غیر اخلاقی صورت گرفته شهرداری ضیابر به مراجع قضایی معرفی شد.