دستگیری سارقان طلا در عباس‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد، از دستگيری دو سارق طلا و جواهرات از منازل شهروندان و کشف يک کيلو طلای و جواهر سرقتی به ارزش ۸۰ ميليارد ريال در اين شهرستان، خبر داد.

به گزارش کاسپین قاسم عزيزی در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پی اعلام چندين فقره سرقت طلا و جواهرات در سطح شهرستان موضوع به‌صورت ويژه برای دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اينکه ماموران با رصد اطلاعاتی موفق به شناسايی و دستگيری دو سارق دارای سوابق متعدد و غير بومی شدند، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدامی عملياتی موفق به دستگيری اين سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد با بيان اينکه ماموران با اقدامات فنی و پليسی موفق به کشف بيش از يک کيلو طلا و جواهر از منزل سارقان شدند، اضافه کرد: ارزش ريالي طلای مسروقه بالغ بر ۸۰۰ ميليارد ريال کارشناسی شد که تحويل مالبالخته شد.

عزيزی در پايان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت‌های پليس اطلاع دهند.


کد خبر: 37890

دیدگاهتان را بنویسید