ایران با حسن ختام طلایی ساروی قهرمان شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت حسن رنگرز سرمربی مازنی و طلای دوم و مدال سوم مازنی هایش در رقابت های آسیایی اردن ۲۰۲۵ قهرمان شد.

به گزارش کاسپین محمدهادی ساروی با درخششی قابل انتظار با صلابت مدال طلا گرفت تا علاوه بر اینکه سومین طلایش را در آسیا بگیرد، سومین نشان مازنی ها را این دوره ‌کسب کند.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر امانبردی آگامامدوف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر نیتش از هند را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در دیدار فینال با نتیجه 8 بر صفر یوری ناکازاتو از ژاپن را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

قهرمان المپیک که پیش از این دو بار طلای آسیا را گرفته بود، سومی را هم گرفت.

بدین ترتیب با مدال های طلای محمدهادی ساروی و فردین هدایتی و نقره یاسین یزدانی، مازندران باز هم تاثیری قابل ملاحظه در یک کامیابی درخشان در سطح بین المللی برای کشتی ایران داشت.


کد خبر: 37887

دیدگاهتان را بنویسید