آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در استان، گفت: میزان اقامت در استان به بیش از ۵ میلیون نفر شب رسید.

به گزارش کاسپین حسین ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ تا روز گذشته چهارم فروردین‌ماه، در مجموع ۵ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۵۰۳ نفر شب در استان اقامت کردند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات نوروزی به بیش از ۹هزار و ۴۰۰ نفر و بازدید از روستاها به بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: همچنین طی این مدت ۷هزار و ۷۹۳ نفر از موزه‌های استان نیز بازدید کردند.

ایزدی با بیان اینکه تعداد کل خودروها از ۹۷۲هزار دستگاه خودرو گذشت، یادآور شد: مجموع بازدیدهای نظارتی هم به بیش از ۲۰هزار مورد رسید.

وی با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی در مازندران، گفت: موج سوم سفرهای نیز طی تعطیلات هفته دوم فروردین‌ماه خواهدبود.


کد خبر: 37893

دیدگاهتان را بنویسید