درخشش بانوان قایقران گیلانی

بانوان قایقران گیلانی در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان دختر کشور خوش درخشیدند.

به گزارش کاسپین در این رقابت‌ها که پاروزنان ۱۴ استان کشور در دریاچه آزادی تهران باهم به رقابت پرداختند در پایان یاس شافعی مدال نقره ۲۰۰ متر زیر ۲۳ سال و مدال برنز ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال را کسب کرد.

همچنین سارا سهمانی و نیکناز صیادی مدال برنز کایاک دونفره مسافت ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال را از آن خود کردند.

رها جعفر زاده و آوین محمدزاده نیز به مدال نقره کایاک دونفره مسافت ۵۰۰ متر جوانان رسیدند.

رها موسی رضایی نیز دو مدال برنز در مسافت‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ متر جوانان در کانوی کانادایی را از آن خود کرد.

آوین محمد زاده نیز مدال برنز کایاک تک نفره ۵۰۰ متر جوانان کشور را کسب کرد.

این مسابقات با هدف انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد ماه در تایلند برگزار میشود انجام شد


کد خبر: 38721

دیدگاهتان را بنویسید