امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

واگذاری زمین رایگان برای «جوانی جمعیت»

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تخصیص ۱۱۵ قطعه زمین رایگان به ۲۳۰ خانوار مشمول طرح جوانی جمعیت در آستانه اشرفیه، صومعه سرا، شفت و فومن خبر داد.

به گزارش کاسپین محمدرضا فلاحتگر گفت: هزار و ۷۰۰ سرپرست خانوار در گیلان امسال برای دریافت زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت در استان ثبت نام کردند که از این تعداد، ۷۰۰ خانوار واجد شرایط شناخته شدند.

وی با بیان اینکه ثبت نام طرح جوانی جمعیت برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند و یا بیشتر در درگاه نهضت ملی مسکن ادامه دارد ، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ، ۱۱۵ قطعه زمین رایگان به ارزش ۲۳۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ خانوار واجد شرایط در شهر‌های کیاشهر در شهرستان آستانه اشرفیه، تولم شهر در صومعه سرا، فومن و شفت واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پیگیری این اداره کل برای تامین زمین و تخصیص به بقیه متقاضیان واجد شرایط در استان خبر داد و گفت: آماده سازی زمین برای کشت و تصمیم برای ساخت یا فروش آن بر عهده خود خانوار است.

محمدرضا فلاحتگر با تاکید بر اینکه طبق ابلاغ دستورالعمل طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، اگر قیمت کارشناسی شده قطعه زمین واگذار شده بیش از ۱۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال باشد، این زمین باید به ۲ خانوار تخصیص می یابد، افزود: زمین‌های واگذار شده گیلان به دلیل بالا بودن ارزش ریالی ملک، مشمول این قانون می‌شوند.


کد خبر: 24118

دیدگاهتان را بنویسید