امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

ساز «جدایی» مالک تیم فوتبال بانوان!

مالک تیم فوتبال بانوان گیلان اعلام کرد: تیم تصمیمی برای ادامه فعالیت در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور ندارم.

به گزارش کاسپین تیم فوتبال بانوان هیراد رشت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به عنوان تنها نماینده استان گیلان در رقابتهای فصل جاری لیگ دسته یک بانوان کشور حضور یافت و سرانجام در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این تیم در جریان این مسابقات، سه پیروزی، ۲ تساوی و سه شکست کسب کرد و با مجموع ۱۱ امتیاز در رتبه سوم جدول رده‌بندی ۹ تیمی این مسابقات قرار گرفت و از صعود به رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان کشور بازماند.

سیداصغر هاشمی مالک و موسس این باشگاه نیز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و عدم حمایت و همچنین بالا بودن هزینه‌ها، تصمیمی برای ادامه کار ندارم و با این شرایط به تنهایی قادر به ادامه کار نیستم.

وی افزود: متاسفانه در این مسیر و با توجه به اینکه تیم فوتبال هیراد رشت تنها نماینده گیلان در لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور بود، هیچ سازمانی به ما کمک نکرد و این در حالی است که انتظار داشتیم بخشی از هزینه‌ها پوشش داده شود اما این امر تحقق نیافت.

موسس باشگاه هیراد رشت ادامه داد: این تیم متعلق به گیلان است اما هیچ یک از بخشهای خصوصی و دولتی کمکی نکردند و در این مدت بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تیم هزینه شد و تا روز آخر نیز از تیم حمایت کردم و هم اینک نیز بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت، طبق قرارداد مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

هاشمی بیان کرد: با توجه به هزینه‌های بالا، به تنهایی نمی‌توان تیم را در لیگ حمایت کرد و انتظار داشتم که در طول مسابقات بخشی از هزینه ها توسط بخش خصوصی تامین شود چون این تیم از بازیکنان و کادرفنی خوبی تشکیل شده بود و انتظار حمایت داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال دختران رشت بعد از حمایت‌های مجموعه هیراد، در لیگ برتر گیلان قهرمان شد و تابستان امسال نیز در لیگ دسته دوم کشور خوش درخشید و در هر ۲ مرحله این بازی‌ها بدون شکست قهرمان شد و به لیگ دسته یک کشور راه یافت.

مالک و موسس باشگاه هیراد رشت در خاتمه گفت: به هرحال بازیکنان تیم فوتبال بانوان هیراد رشت با تمام وجود در لیگ دسته یک کشور حضور یافتند و نتایج قابل قبولی نیز کسب کردند اما به دلیل عدم حمایت قادر به ادامه فعالیت نیستیم .

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتبال فصل جاری لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت ۹ تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمی بوشهر، وارش نوشهر، پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم شهرداری(ب) سیرجان از نهم آذر ماه و به صورت تک بازی و در ۹ هفته برگزار شد.


کد خبر: 24114

دیدگاهتان را بنویسید