آغاز عملیات جمع‌آوری گیاهان سنبل آبی در ۳۵ هکتار از رودخانه‌های لنگرود

فرماندار شهرستان لنگرود از آغاز عملیات پاکسازی و جمع‌آوری ۳۵ هکتار از اراضی آب‌بندان‌ها و رودخانه‌های لنگرود از گیاه مهاجم سنبل آبی خبر داد و گفت: هدف ما ایجاد برنامه جامع برای مدیریت و کنترل این گیاه مهاجم است