سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

۳۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند، گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار بهبود یافته و مرخص شدند.