سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛
۳۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند، گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار بهبود یافته و مرخص شدند.
تداوم فراز و فرودهای کرونایی در مازندران
طی شبانهروز گذشته با شناسایی تعداد ۱۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستریشدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۰ نفر رسید که از این تعداد ۲ نفر بدحال هستند.
افزایش شهرهای نسبتا پر خطر کرونایی
۶ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت زرد قرار گرفتند
