سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

۳۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند، گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار بهبود یافته و مرخص شدند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۲ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، افزود: وضعیت ۷ بیمار مبتلا به کرونا بدحال گزارش شده که بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان‌های گیلان مرخص شدند.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: شهروندان تا نابودی کامل کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.


کد خبر: 6960

دیدگاهتان را بنویسید