امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران:

نوروز فرصتی برای بهبود عملکرد گردشگری است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه نوروز اگرچه عید باستانی ما ایرانیان است و مورد تایید اسلام نیز بوده و سندی است بر عظمت ایران و تمدن کهن این مرز و بوم، گفت: باید از این فرصت برای بهبود عملکرد گردشگری استفاده شود.

صادق برزگر امروز در ستاد خدمات سفر مازندران ضمن تبریک سال نو و تقارن با ماه بندگی خدا به عموم ملت ایران از جمله مازنی های غیور، اظهار کرد: از همه کارکنان و خدمتگزاران ایران اسلامی انتظار می‌رود از این فرصت بزرگ در راستای شناسایی ضعف‌ها و رفع کاستی‌ها استفاده کرده و برای تحقق گام دوم انقلاب و تعالی کشور تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افزود: در بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری نیز تاکیدات فراوانی پیرامون تعالی و ترقی این حوزه بر اساس چشم انداز هفتم توسعه داشته‌اند باید گام موثری برداشته شود.

برزگر با اشاره به اینکه سایر کشورهای در حوزه گردشگری موفقیت‌های بسیار داشتند و ما برای رقابت و رسیدن به ممالک متمدن راه دشواری در پیش داریم تا بتوانیم رضایت، امنیت و لذت گردشگران و فعالان این حوزه را فراهم سازیم، تصریح کرد: خوشبختانه مازندران در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سرشار از ظرفیت است و به فکر ساختارمند و مخاطب پسند کردن آن‌ها هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در سال‌های آتی را توسعه گردشگری طبق برنامه زیرساخت‌های استان به منظور رونق اقتصادی استان دانست و یادآور شد: در نظر داریم با حمایت وزارتخانه متبوع از ظرفیت بزرگ بخش خصوصی نهایت استفاده را ببریم و زمینه‌های مناسب برای تحقق افزایش ورود گردشگران خارجی در استان را فراهم کنیم.


کد خبر: 9590

دیدگاهتان را بنویسید