امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

تساوی تیمهای شهرداری رضوانشهر و شهید املاکی لنگرود

در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ برتر گیلان, تیمهای قوتبال شهرداری رضوانشهر و شهید املاکی لنگرود به نتیجه مساوی دست یافتند

به گزارش آژانس خبری کاسپین, در حساس ترین بازی هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر گیلان جام گیل, تیمهای شهرداری رضوانشهر و شهید املاکی لنگرود به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی که به میزبانی شهرداری رضوانشهر برگزارشد, درصورت کسب پیروزی تیم میزبان , شهرداری رضوانشهر جای شهید املاکی لنگرود در صدر جدول را می گرفت.

اما با کسب نتیجه مساوی در این دیدار حساس, تیم شهید املاکی لنگرود همچنان به صدرنشینی خود ادامه داد و یک گام دیکر به قهرمانی این مسابقات نزدیکتر شد.

در سایر بازی های انجام شده از هفته بیستم این مسابقات, تیم دژ میرزاکوچک با یک گل ساحل آستانه اشرفیه را شکست داد و کاسپین گیلان نیز در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر سه شهرداری کلاچای را مغلوب کرد.

همچنین شهرداری بندرانزلی در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر یک دخانیات گیلان را مغلوب کرد, دیدار تیمهای اتحاد خمام با شهرداری ماسال با نتیجه مساوی 2 بر 2 و بازی تیمهای پارس بندرکیاشهر با وحدت صبا رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در جدول رده بندی این رقابتها, تیم شهید املاکی لنگرود با کسب 43 امتیاز همچنان صدرنشین است, شهرداری رضوانشهر با 41 امتیاز دوم است و ساحل آستانه اشرفیه با 33 امتیار در رتبه سوم قرار دارد.


کد خبر: 7941

دیدگاهتان را بنویسید