نشتی گاز خمام گرفته شد

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه آسیب‌دیدگی لوله انتقال گاز محور خمام به بندرانزلی عمدی نبود، گفت: بلافاصله پس از این اتفاق تیم واکنش سریع شرکت گاز خمام و بندرانزلی وارد عمل شدند و مهار نشت گاز به طور کامل صورت گرفته است.

عملیات مهار نشت گاز در حال انجام است

فرماندار خمام از تخریب لوله گاز ۱۶ اینچی در محور خمام - بندرانزلی خبر داد و گفت: عملیات مهار نشت گاز در حال انجام است و جریان گاز شهری و خانگی بدون اختلال ادامه دارد.