به گزارش کاسپین امیر مرادی فرماندار شهرستان رودسر امروز در گفتگو با خبرنگار در رشت با اشاره به آخرین وضعیت مفقودشدن دو نفر بر اثر سیل در اشکورات رودسر اظهار کرد: با تلاشهای نیروهای هلالاحمر و امدادی خودروی این دو نفر پیدا و از آب بیرون کشیده شد ولی هیچ نشانهای از افراد مفقود شده وجود ندارد.
وی با اشاره به ادامهدار بودن جستجو برای یافتن افراد مفقود شده در سیل اشکورات گفت: نیروهای هلال احمر از نخستین ساعات این اتفاق تلاشها برای جستجوی افراد مفقود شده را آغاز کردند ولی به دلایل جوی موفق به یافتن آنان نشده و تنها توانستند خودرو این افراد را پیدا کنند.
فرماندار شهرستان رودسر همچنین از بازگشایی تمامی مسیرهای روستایی در منطقه اشکورات و رحیم آباد رودسر خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه تمامی مسیرهای روستایی این ۲ مناطق بازگشایی شده و تلاشها برای برقراری شبکه انتقال آب نیز به سرعت در حال انجام است.
کد خبر:
37801
