خودروی مفقودین سیل رودسر از آب بیرون کشیده شد

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به آخرین وضعیت مفقودشدن دو نفر بر اثر سیل در اشکورات رودسر گفت: با تلاش‌های نیروهای هلال‌احمر و امدادی خودروی این ۲ نفر پیدا و از آب بیرون کشیده شد ولی هیچ نشانه‌ای از افراد مفقود شده وجود ندارد.

به گزارش کاسپین امیر مرادی فرماندار شهرستان رودسر امروز در گفتگو با خبرنگار در رشت با اشاره به آخرین وضعیت مفقودشدن دو نفر بر اثر سیل در اشکورات رودسر اظهار کرد: با تلاش‌های نیروهای هلال‌احمر و امدادی خودروی این دو نفر پیدا و از آب بیرون کشیده شد ولی هیچ نشانه‌ای از افراد مفقود شده وجود ندارد.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن جستجو برای یافتن افراد مفقود شده در سیل اشکورات گفت: نیروهای هلال احمر از نخستین ساعات این اتفاق تلاش‌ها برای جستجوی افراد مفقود شده را آغاز کردند ولی به دلایل جوی موفق به یافتن آنان نشده و تنها توانستند خودرو این افراد را پیدا کنند.

فرماندار شهرستان رودسر همچنین از بازگشایی تمامی مسیرهای روستایی در منطقه اشکورات و رحیم آباد رودسر خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه تمامی مسیرهای روستایی این ۲ مناطق بازگشایی شده و تلاش‌ها برای برقراری شبکه انتقال آب نیز به سرعت در حال انجام است.


کد خبر: 37801

دیدگاهتان را بنویسید