مهار حریق در دربند آستارا

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا از مهار حریق در یک هکتار از اراضی جنگلی در روستای دربند این شهرستان خبر داد و گفت: عامل انسانی علت آتش سوزی بوده است.

به گزارش کاسپین، علیرضا قمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران از حریق در یک هکتار از اراضی جنگل کاری در ارتفاعات روستای دربند آستارا خبر داد و اظهار کرد: آتش سوزی در این منطقه با تلاش‌های نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و کمک‌های مردمی مهار شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیروهای امدادی و مهار حریق در محل حادثه گفت: ساعت ۱۶ عصر جمعه پس از گزارش آتش سوزی در منطقه فوق نیروهای حفاظت منابع طبیعی بلافاصله در محل حاضر شدند و پس از حدود ۱/۵ ساعت آتش با کمک نیروهای مردمی مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا با بیان اینکه بخشی از پوشش گیاهی از نوع سرخس اراضی جنگلی طعمه حریق شده است، افزود: خوشبختانه قبل از صدمه به درختان آتش مهار شد.


کد خبر: 35209

دیدگاهتان را بنویسید