به گزارش کاسپین، دو تیم نساجی مازندران و تراکتور سازی تبریز عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رودر روی همدیگر قرار گرفتند.
این دیدار حساس که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، در نهایت با تساوی یک یک به پایان رسید.
ابتدا نساجی موفق شد از حریف پیش بیوفتد و در ادامه تراکتور موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
تیم فوتبال تراکتور که بعد از شکست تلخ مقابل شمسآذر در ورزشگاه یادگار امام برای ادامه روند پیروزیهای خارج از خانه خود راهی قائمشهر شده بود، با از دست دادن دو امتیاز و با ناکامی زمین را ترک کرد تا صدر جدول را تقدیم سپاهان کند و البته جایگاه دومی خود را هم در خطر از دست رفتن ببیند.
ترکیب نساجی:
لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، منصور باقری، آرمین سهرابیان، مهرداد رضایی، کوین یامگا، الکساندر مرکل، سیامک نعمتی، محمدرضا عباسی، حامد پاکدل
سرمربی: ساکت الهامی
ترکیب تراکتور:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده، ایگور پوستونسکی، مهدی ترابی، ریکاردو آلوز، دانیال اسماعیلیفر، تومیسلاو اشترکال، مهدی هاشمنژاد، محمد نادری، عارف آقاسی، امیرحسین حسینزاده
سرمربی: دراگان اسکوچیچ
شرح گلها:
دقیقه ۱۹ ارسال کرنر از سوی منصور باقری با ضربه سر امیرمحمد هوشمند همراه شد و در میان عدم حرکت بیرانوند، دروازه باز شد تا نساجی به گل اول بازی برسد.
اما در دقیقه ۷۲ پاس امیرحسین حسین زاده در محوطه جریمه به ترابی رسید. شوت اول او به مدافع نساجی خورد اما به صورت اتفاقی به ترابی رسید و او با یک ضربه پای راست دروازه را گشود.
حواشی بازی:
هواداران تراکتورسازی تبریز از ساعتها قبل بازی در ورزشگاه حاضر شده بودند و به مانند هواداران نساجی تیم محبوب خودشان را تشویق میکردند.
علیرضا یوسفی دارنده مدال طلای وزنهبرداری جهان در ورزشگاه حضور داشت.
اعتراض اسکوچیچ به کارت زرد دوم هاشم نژاد باعث شد تا او هم کارت قرمز بگیرد و از کنار زمین اخراج شود.
کد خبر:
35200
