شکارچیان دو لاشه گراز در بابل دستگير شدند

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بابل گفت: محیط‌بانان طی گشت و پایش‌های انجام شده موفق به دستگیری شکارچیان و کشف این دو لاشه در بندپی شرقی بابل شدند.

به گزارش کاسپین، حسین حیدرپور رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگاران در مازندران با اشاره به شکارچیان متخلف با کشف دو لاشه گراز در بابل، اظهار کرد: محیط‌بانان طی گشت و پایش‌های انجام شده موفق به دستگیری شکارچیان و کشف این دو لاشه در بندپی شرقی بابل شدند.

وی با اشاره به اینکه محیط‌بانان و دوستداران محیط‌زیست در کنار ما هستند، افزود: با هرگونه شکار پرندگان و پستانداران صورت گیرد، برخورد جدی می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بابل با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در این زمینه، خاطرنشان کرد: برخی اماکن و زیستگاه‌ها ورود انسان شک برانگیز و ممنوع است .

حیدرپور با هشدار نسبت به حضور انسان در شکارگاه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان، گفت: موضول مهم امنیت حیات‌وحش است که لازم است افراد از ورود به زیستگاه‌ها پرهیز کنند.

وی گفت: موضوع دیکر خودداری از رهاسازی زباله‌ها در مناطق جنگلی استان مازندران است گه ضرورت دارد از انجام این کار به‌صورت جدی پرهیز کنند.


کد خبر: 33784

دیدگاهتان را بنویسید