به گزارش کاسپین، حسین حیدرپور رئیس اداره حفاظت محیطزیست شهرستان بابل در گفتوگو با خبرنگاران در مازندران با اشاره به شکارچیان متخلف با کشف دو لاشه گراز در بابل، اظهار کرد: محیطبانان طی گشت و پایشهای انجام شده موفق به دستگیری شکارچیان و کشف این دو لاشه در بندپی شرقی بابل شدند.
وی با اشاره به اینکه محیطبانان و دوستداران محیطزیست در کنار ما هستند، افزود: با هرگونه شکار پرندگان و پستانداران صورت گیرد، برخورد جدی میشود.
رئیس اداره حفاظت محیطزیست شهرستان بابل با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در این زمینه، خاطرنشان کرد: برخی اماکن و زیستگاهها ورود انسان شک برانگیز و ممنوع است .
حیدرپور با هشدار نسبت به حضور انسان در شکارگاهها و مناطق صعبالعبور استان، گفت: موضول مهم امنیت حیاتوحش است که لازم است افراد از ورود به زیستگاهها پرهیز کنند.
وی گفت: موضوع دیکر خودداری از رهاسازی زبالهها در مناطق جنگلی استان مازندران است گه ضرورت دارد از انجام این کار بهصورت جدی پرهیز کنند.
کد خبر:
33784
