امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

۳ هزار کنتور آب خراب در گیلان شناسایی شد

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای جلوگیری از هدررفت آب در استان گفت: به‌منظور جلوگیری از هدررفت آب تصفیه شده و بهداشتی و اندازه گیری دقیق میزان مصرف مشترکان، سه هزار و ۵۵۰ کنتور خراب امسال در استان شناسایی و تعویض شد.

به گزارش کاسپین، علیرضا غیاثی مدیرعامل شرکت آبفای گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای جلوگیری از هدررفت آب در استان اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از هدررفت آب تصفیه شده و بهداشتی و اندازه گیری دقیق میزان مصرف مشترکان، سه هزار و ۵۵۰ کنتور خراب امسال در استان شناسایی و تعویض شد.

وی یکی از وظایف شرکت آبفای گیلان را ساماندهی کنتور‌های خراب و قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب دانست و گفت: این اقدامات با هدف بهینه سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب و همچنین استفاده صحیح و قانونی از آب تصفیه شده در استان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به چگونگی شناسایی کنتورهای خراب توسط بازرسان این شرکت افزود: مأموران این شرکت هنگام قرائت میزان مصرف مشترکان، کنتور‌های خراب را شناسایی کرده و کار تعویض آن‌ها را انجام می‌دهند.


کد خبر: 31435

دیدگاهتان را بنویسید