امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

پلمب واحد صنفی متخلف در خمام

آزانس خبری کاسپین- فرمانده انتظامي خمام از پلمب 3 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاسپین، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي با هدف جلوگیری از وقوع جرایم، صيانت از امنيت اخلاقي، تحقق برنامه‌هاي پيشگيرانه و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي در بين اصناف، طرح تشديد كنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي را به مدت 3 روز در شهرستان خمام اجرا کردند.
وی در ادامه به بازدید از 27 واحد صنفی مختلف طی این مدت اشاره کرد و گفت: در این راستا ضمن تذکر به 5 واحد صنفی و اخذ تعهد از 7 واحد، 3 باغ تالار و کافه رستوران نیز به علت عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
فرمانده انتظامي شهرستان خمام در پایان از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح اماكن عمومي، ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب و جلوگيري از بروز تخلفات و جرايم صنفي، طرح کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور كار پليس گيلان قرار دارد.


کد خبر: 20351

دیدگاهتان را بنویسید