آژانس خبری کاسپین - با پایان تعمیرات اساسی نیروگاه شهید بهشتی لوشان، توان برق رسانی در گیلان ۲۰ درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرنگار کاسپین، مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: توربینهای بخار واحد شماره یک نیروگاه شهید بهشتی لوشان، که از دیماه ۱۴۰۱ برای تعمیرات اساسی از مدار خارج شده بود، با تکیه بر دانش متخصصان داخلی تعمیر و نوسازی و دوباره وارد مدار شد.
سید علیرضا موسوی افزود: نیروگاه ۳۶۰ مگاواتی شهید بهشتی لوشان، با دو واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی، ۲۰ درصد برق گیلان را تامین میکند و نقش به سزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور دارد.
کد خبر:
17313
