نیروگاه شهید بهشتی لوشان وارد مدار شد؛

افزایش ۲۰ درصدی توان برق رسانی در گیلان

آژانس خبری کاسپین - با پایان تعمیرات اساسی نیروگاه شهید بهشتی لوشان، توان برق رسانی در گیلان ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار کاسپین،  مدیرعامل نیروگاه شهید بهشتی لوشان گفت: توربین‌های بخار واحد شماره یک نیروگاه شهید بهشتی لوشان، که از دی‌ماه ۱۴۰۱ برای تعمیرات اساسی از مدار خارج شده بود، با تکیه بر دانش متخصصان داخلی تعمیر و نوسازی و دوباره وارد مدار شد.

سید علیرضا موسوی افزود: نیروگاه ۳۶۰ مگاواتی شهید بهشتی لوشان، با دو واحد بخار ۱۲۰ مگاواتی و دو واحد گازی ۶۰ مگاواتی، ۲۰ درصد برق گیلان را تامین می‌کند و نقش به سزایی در پایداری شبکه برق شمال کشور دارد.


کد خبر: 17313

دیدگاهتان را بنویسید