امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

برگزاری مجمع سالیانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلامجمع سالیانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان روز یکشنبه در رشت برگزار سد

مجمع سالیانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان روز یکشنبه در رشت برگزار شد

به گزارس آژانس خبری کاسپین در این مجمع, علی سلطانپور دبیر فدراسیون , جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان, سارنگ بزرگ چنانی رییس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان و دیگر مسئولان این هیات حضور داشتند.

 

نگاه متفاوت به ورزشهای بیلیاردی

 

علی سلطانپور دبیر فدراسبون بولینگ و بیلیارد در این مجمع گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر ورزشکاران رشته‌های بیلیاردی توانستند مقام‌های بسیار خوبی را کسب کنند و هم‌اینک حسین وفایی جزو ۱۶ ورزشکار برتر این رشته در جهان قرار دارد.

 

وی افزود: به همین دلیل سطح توقعات از رشته‌های بیلیاردی بالا رفته و امیدواریم که با فراهم کردن شرایط بهتر، ورزشکاران ما بتوانند نتایج ارزنده‌تری را کسب کنند تا توقعات علاقمندان به این رشته زیبا و مفرح برآورده شود.

 

وی به وضعیت گیلان نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه گیلان در هر ۲ رشته بولینگ و بیلیارد پتانسیل و استعدادهای مناسبی دارد و ورزشکاران این استان در مسابقات مختلف درخشیده و مدال‌های ارزشمندی را هم تصاحب کردند.

 

وی ادامه داد: ارسلان باقری نمونه بارز این امر است که این روزشکار سال گذشته توانست با کسب مدال برنز رقابتهای اسنوکر زیر ۲۱ سال جهان، اولین مدال جهانی ایران را در این رده سنی کسب کند و امیدواریم که شاهد درخشش بیشتر این روزشکار باشیم.

 

دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد اضافه کرد: با این وجود هیات بولینگ و بیلیارد این استان نمره قابل قبولی را از فدراسیون دریافت می‌کند و گیلان یکی از استانهای برتر در سطح کشور بشمار می‌رود و انتظار داریم که در سالجاری نیز ورزشکاران این استان بتوانند در رقابتهای مختلف بولینگ و بیلیارد مقام‌های ارزشمندی را تصاحب کنند.

 

بولینگ و بیلیارد هیات بدون حاشیه گیلان

 

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در مجمع این هیات اظهار کرد: خوشبختانه بولینگ و بیلیارد یکی از هیات‌های موفق در گیلان بشمار می‌رود و این هیات هیچگونه حاشیه‌ای ندارد و جزو هیاتهای پرتلاش نیز محسوب می‌شود.

 

جهانبخش آرمان افزود: همچنین ورزشکاران این استان توانستند طی سال گذشته مقام‌های ارزشمندی را کسب کنند و امیدواریم که تعداد قهرمانان گیلان در رشته‌های بیلیاردی و همچنین رشته بولینگ افزایش یابد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا ورزش در گیلان توسعه بیشتری یاید و به همین دلیل همه هیات از جمله بولینگ و بیلیارد باید تعامل بیشتری را با آموزش و پروش، دانشگاه‌ها و سایر نهادها و ارگانها برقرار کنند تا از ظرفیت همه دستگاه‌ها در پیشبرد ورزش استفاده کنیم.

 

آرمان خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساختهای موجود در ورزش گیلان، تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های ورزشی در همه رشته‌ها را افزایش دهیم و همچنین مکان مناسبی را برای هیات بولینگ و بیلیارد گیلان طی سال جاری درنظر خواهیم گرفت.

 

سارنگ بزرگ چنانی رییس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان نیز در ادامه این مجمع با ارایه عملکرد سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته ورزشکاران ما مقامهای ارزشمندی را کسب کردند.

 

وی افزود: امیدواریم که این روند در سال جاری نیز ادامه یاید تا بتوانیم مقامهای بیشتری را کسب کنیم و در بازیهای آسیایی نیز نماینده یا نمایندگانی داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: مترصد برپایی چهار دوره آموزشی مربیگری و داوری نیز هستیم که در صورت موافقت فدراسیون, این دوره ها در گیلان برگزار می شود.

 

در پایان این مجمع از سوی مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد گیلان از ارسلان باقری دارنده مدال برنز جهانی زیر ۲۱ سال و محمد کاظمی بازیکن ۱۱ ساله و یکی از پدیده‌های این استان تجلیل و تقدیر شد.


کد خبر: 12342

دیدگاهتان را بنویسید