کندوان هم برفی شد+فیلم

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد گفت: تردد خودروها در محور کندوان با وجود برفی بودن، عادی و روان است.

به گزارش کاسپین، سرگرد حسین نیک پیما در گفت و گو ‌با خبرنگاران چالوس با بیان اینکه جاده کندوان در حال حاضر تردد خودرو‌ها عادی و روان است، اظهار کرد: از نظر جوی شاهد بارش برف در محدوده تونل کندوان، سیاه‌بیشه و پل‌زنگوله هستیم.

وی افزود: بارش برف از روز گذشته آغاز شده و لازم است دارندگان وسایل نقلیه سنگین و خودروهای عبوری در این مسیر هم با رعایت کامل و دقیق قوانین راهنمایی‌ورانندگی و سرعت مطمئنه تردد کنند.

فرمانده پلیس‌راه ولی‌آباد عنوان کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی بارش باران و برف تا روز آینده در این محور کوهستانی ادامه خواهد داشت و احتمال لغزنده‌شدن این جاده ارتباطی وجود دارد.


کد خبر: 32903

دیدگاهتان را بنویسید