به گزارش کاسپین، یدالله جهانتاب امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جادههای شمال زیر بار ترافیک رفت، اظهار کرد: محور کندوان از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.
وی با اشاره به اینکه محدودیتهای ترافیکی در جادههای شمال آغاز شد، افزود: از عصر امروز جادههای شمال همانند چهارشنبهها زیربار ترافیک میرود که امروز باتوجه به تعطیلی تهران کندوان یکطرفه شد.
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی در محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیتهای ترافیکی تا روز شنبه ۲۰ مرداد ماه در جادههای مازندران ادامه دارد.
جهانتاب با بیان اینکه تردد تمامی تريلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: روز جمعه از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام میشود و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال میشود.
وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است.
گفت: موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس است که باید مورد توجه قرار گیرد و ازجمله این موارد پرهیز از توقف و تردد در ارتفاعات و حاشیه رودخانهها و مسیلهای استان مازندران است.
کد خبر:
30479
