امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

کشف بیش از ۴۰۰کیلو انواع مواد مخدر در رودبار

آژانس خبری کاسپین - فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر طی ۶ ماهه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین،  سرهنگ عیسی روشن‌قلب به تشریح اقدامات پلیس شهرستان رودبار در ۶ ماهه گذشته و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: در شهرستان رودبار ۴۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر به تفکیک ۳۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۶۳ گرم هروئین، ۲۹ کیلو و ۸۸۹ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۶۲۰ گرم حشیش کشف و ۶۵۹ نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در این راستا به دستگیری ۲۸۸ سارق و کشف ۱۸۱ فقره سرقت در شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت: ۱۱۰ هزار و ۳۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ هزار میلیارد ریال کشف و ۱۲۵ قاچاقچی در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار افزود: ۵ هزار و ۲۳۱ واحد صنفی در شهرستان رودبار مورد بازدید قرار گرفته که به ۳ هزار و ۲۲۸ واحد تذکر ابلاغ و ۱۰۷ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ روشن‌قلب گفت: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۷۷ دستگاه موتورسیکلت و ۶۹۵ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

وی در پایان این گفت‌وگو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در ۶ ماهه گذشته، ۳۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.


کد خبر: 19956

دیدگاهتان را بنویسید