دو نشان نقره در کشتی فرنگی و دو برنز در کشتی آزاد ثمره حضور نفرات مازندرانی تیم های ملی نظامیان در پیکارهای جهانی ارمنستان بود.
به گزارش کاسپین، در این رقابت ها که در ایروان برگزار شد، علی چوبک زن و مرتضی پورعیسی در کشتی فرنگی به دیدار پایانی راه یافتند و در نهایت نقرهای شدند.
همچنین مهدی ویسی و محمدمهدی پلنگ وار در کشتی آزاد روی سکو رفتند و به سومی رسیدند.
در این مسابقات مصطفی رضایی، سپهر اسماعیلی و عبدالله شیخ اعظمی هم روی تشک رفتند اما از دستیابی به مدال بازماندند.
کد خبر:
34016
