به گزارش کاسپین, 16 مهر ماه آغاز رسمی رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور اعلام شد.
با توجه به اعلام سازمان لیگ فوتبال, تعداد تیمهای سقوط کننده در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته دوم از ۴ به ۶ تیم افزایش یافت و از هر گروه ۳ تیم و مجموعا ۶ تیم به رقابتهای مرحله دوم لیگ سه سقوط خواهند کرد.
همچنین با توجه به قرعه کشی انجام شده , تیمهای سپیدرود و چوکا تالش در گروه اول این مسابقات قرار گرفتند.
گروهبندی فصل جدید لیگ دسته دوم نیز بشرح زیر است:
گروه اول:
فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، سپیدرود رشت، شهدای رزکان البرز (پاس تهران)، پاس همدان، شهرداری ماهشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر (بهمن تهران)، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، آینده سازان اردبیل، کیان سام بابل (شهدای ساری)، سامیت نو تهران (تهران یاسا)
گروه دوم:
شهرداری همدان، فولاد هرمزگان، شهرداری نوشهر، شهید اورکی اسلامشهر (آکادمی کیا)، شهید قندی یزد، بعثت کرمانشاه، نیکا پارس چالوس، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، شاهین تابان بوشهر، شناورسازی پیپشت قشم، سرخپوشان پاکدشت، کویر مقوا تهران.
کد خبر:
19089
