تیمهای شمالی داماش گیلان و نساجی مازندران در چارچوب هفته نخست لیگ دسته یک (آزادگان) در مقابل حریفانشان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
به گزارش خبرنگار کاسپین، تیم داماش گیلان در رشت مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در یک بازی جنجالی و پر حاشیه به تساوی رسید.
از مازندران هم خبر میرسد تیم نساجی این استان در یک بازی خانگی مقابل پالایش نفت بندر عباس قرار گرفت و به تساوی رسید.
با این شرایط تیم شمالی در نخستین گام رقابتهای لیگ آزادگان به کسب یک امتیاز خانگی قناعت کردند.
با اتمام هفته نخست لیگ یک، تیم داماش گیلان در رده چهارم و نساجی مازندران نیز در رده هشتم قرار گرفت.
کد خبر:
41559
