استاندار مازندران:

نگاه ویژه همه دستگاه ها به موضوع تولید و کاهش تورم

استاندار مازندران در جلسه تنظیم بازار استان گفت: همه دستگاه‌ها باید نگاه ویژه و تحولی به موضوع تولید، کاهش تورم و شکوفایی اقتصادی داشته باشند

سید محمود حسینی پور  در جلسه تنظیم بازار استان مازندران با بیان اینکه امسال با توجه به شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب همه دستگاه‌ها باید نگاه ویژه و تحولی به موضوع تولید، کاهش تورم و شکوفایی اقتصادی داشته باشند، گفت: باید به نحوی تلاش و مجاهدت کنیم که پاسخگوی مردم و مقام معظم رهبری و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در سال جاری باشیم.

وی با تاکید بر این که ستاد تنظیم بازار نسبت خودش را با شعار سال مقام معظم رهبری باید مشخص کند و برنامه‌ای برای تحقق آن داشته باشد، افزود: اقدامات تحولی در این ستاد باید مبنای کار قرار گیرد.

استاندار مازندران گفت: از ظرفیت‌های استان در ستاد تنظیم بازار باید بهره گیری شود و از ظرفیت ۳ بندر و کشور‌های همسایه باید به شکل راهبردی استفاده شود.

حسینی پور اضافه کرد: تمامی ظرفیت‌های استان باید هوشمند شود و به سمت اجرایی کردن عوامل ثبات دهنده تنظیم بازار استان می‌بایست گام برداریم.

او تصریح کرد: برنامه سال ۱۴۰۲ ستاد تنظیم بازار استان مازندران می‌بایست مشخص و مدون گردد و در آن راهکار‌های لازم برای کاهش تورم در استان ارائه گردد.

رئیس شورای اداری استان مازندران، اظهار کرد: تصمیمات راهبردی ستاد تنظیم بازار استان باید معطوف به آینده باشد و از روش‌های سنتی می‌بایست پرهیز شود و دستگاه‌های دولتی، اتحادیه‌ها و اتاق بازرگانی باید جهت اجرای شعار سال رهبری برنامه ارائه دهند.

سید محمود حسینی پور، افزود: دستگاه‌های نظارتی با جدیت تمام با افراد سودجویی که در بی ثبات کردن بازار نقش ایفا می‌کنند، برخورد قانونی و قاطع داشته باشند.


کد خبر: 11309

دیدگاهتان را بنویسید