امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
معاون استاندار گیلان:

نشان استاندارد باورساز است

معاون استاندار گیلان، سازمان ملی استاندارد را باورساز و اطمینان بخش دانست و افزود: باید از کالا و خدماتی استفاده کرد که دارای نشان استاندارد باشد.

سید محمد اسحاقی امروز، اول اسفند ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان گیلان، با اشاره به ارزشمندی کارشناسان استاندارد، اظهار کرد: استاندارد به جامعه اطمینان می دهد.

وی سازمان ملی استاندارد را باورساز و اطمینان بخش دانست و افزود: خانواده ها در تربیت فرزندان نشان استاندارد را به آنها یاد می دهند تا بدانند باید از کالا و خدماتی استفاده کرد که دارای استاندارد باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از کارشناسان استاندارد خواست کارشان را به درستی انجام دهند و به آن باور داشته باشند، تاکید کرد: سلامت جامعه در گرو استاندارد است.

اسحاقی، از شهروندان نیز خواست در دریافت کالاها و خدمات حتما پیگیر استاندارد باشند و عنوان کرد: ارتقای امکانات سخت افزاری اداره کل استاندارد گیلان در دستور کار است.

مجتبی معصوم نژاد، سرپرست جدید اداره کل استاندارد گیلان نیز، با اشاره به نقش بسیار مهم استاندارد در توسعه کشور و خدمت رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم به رشد اقتصادی برسیم باید فرهنگ استاندارد و کیفیت افزایی را افزایش دهیم.

وی ماموریت سازمان ملی استاندارد را افزایش کیفیت دانست و گفت: با کیفیت افزایی و کار جهادی قطعا به رشد اقتصادی خواهیم رسید.

حجت الله طالایی، سرپرست سابق اداره کل استاندارد گیلان نیز در ادامه، کسب رضایت مردم را یکی از اولویت های سازمان ملی استاندارد دانست و بیان کرد: در بخش بازار و گردشگری کارهای خوبی صورت گرفته و به حوزه استاندارد پیش بسته بندی و کم فروشی نیز ورود کردیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم مجتبی معصوم نژاد به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان گیلان معرفی شد و از تلاش های حجت الله طالایی در زمان تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد.


کد خبر: 7413

دیدگاهتان را بنویسید