نجات جان جوان تالشی از خودکشی

فرمانده انتظامی تالش، گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک جوان ۲۵ ساله شدند.

به گزارش کاسپین  سرهنگ عباس حقیقی‌نیا فرمانده انتظامی تالش در این رابطه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک جوان ۲۵ ساله شدند.

وی افزود: با اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و حضور به موقع پلیس، مشخص شد یک جوان با هدف خودکشی، قصد پریدن از پشت بام آپارتمان منزل مسکونی را دارد.

فرمانده انتظامی تالش بیان کرد: ماموران انتظامی با دعوت این جوان به حفظ آرامش و ترغیب وی به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این جوان ۲۵ ساله شدند.

حقیقی‌نیا خاطرنشان کرد: این فرد در بررسی‌های صورت گرفته، علت و انگیزه خود را از این اقدام، اختلافات خانوادگی عنوان کرد.


کد خبر: 41723

دیدگاهتان را بنویسید