رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: بیش از ۵۰ مرکز درمانی غیرمجاز در استان طی ۶ ماه نخست امسال مهروموم و پرونده تخلف آنها به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شده است.
به گزارش کاسپین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: بیش از ۵۰ مرکز درمانی غیرمجاز در استان طی ۶ ماه نخست امسال مهروموم و پرونده تخلف آنها به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شده است.
هفتمین نشست قرارگاه نظارت بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونان دانشگاه، مدیران کل و نمایندگان دستگاههای خدماتی مرتبط با سلامت در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
توسط تیمهای بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه و ارسال بازخورد در خصوص رعایت تعرفههای مصوب و ارجاع پرونده پزشکان و یا مراکز درمانی داری تخلفات متعدد تعرفهای به کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه یکی از الزامات است.
کد خبر:
32831
