امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

قهرمانی پاورلیفتینگ بانوان کشور به مازنی ها رسید

سومین دوره رقابت های پاورلیفتینگ بانوان باشگاه‌های کشور  با قهرمانی تیم مازندران در رشت خاتمه یافت.

به گزارش کاسپین در این دوره از رقابت ها که با عنوان گرامیداشت شهید محسن حججی برگزار شد؛ ۱۷۰ بانوی ورزشکار این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در رده سنی نوجوانان، تیم مازندران قهرمان شد، اصفهان در مکان دوم قرار گرفت و تیم پاورلیفتینگ بانوان ورامین مقام سوم را کسب کرد.

در رقابت های رده سنی جوانان نیز تیم‌های مارندران، اصفهان و ورامین به ترتیب رتبه های اول تا سوم مسابقات پاورلیفتینگ بانوان باشگاه های کشور را تصاحب کردند.

همچنین در پایان رقابت های رده سنی بزرگسالان؛ تیم مازندران بر روی سکوی قهرمانی قرار گرفت، فارس دوم شد و تیم تهران عنوان سوم رقابت های پاورلیفتینگ بانوان کشور را کسب کرد.

در رقابتهای رده سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۹ سال؛ مارندران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، تیم فارس نایب قهرمان شد و زنجان نیز مقام سوم این رده را کسب کرد.

همچنین در رقابت‌های رده سنی پیشکسوتان ۵۰ تا ۵۹ سال، مازندران به مقام قهرمانی رسید، تیم های گیلان (الف) و (ب) به ترتیب مقام های دوم و سوم را تصاحب کردند، ضمن اینکه جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم گیلان اهدا شد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها به تیمهای اول تا سوم هر رده سنی حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر اوزان مختلف نیز مدال قهرمانی اهدا شد.


کد خبر: 25018

دیدگاهتان را بنویسید