امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

فیلم «جنگل» در مازندران تولید می شود

آژانس خبری کاسپین- مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد روایت فتح گفت: فیلم جنگل با روایت ماجرای منافقین در جنگل و رشادت های لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا تولید می شود.

به گزارش کاسپین، سید محمد حسینی ا اشاره به تهیه فیلم سینمایی با همکاری کنگره شهدای مازندران با نام جنگل اظهار داشت: این فیلم به ماجرای منافقین در جنگل‌های شمال می‌پردازد و قصه بسیار ملتهب و جذابی دارد.

وی با بیان اینکه فیلم دارای جاذبه‌هایی برای مخاطب است، اظهار داشت: این فیلم چهره منافقین را به خوبی تصویر می‌کشد و تلاش فوق العاده جانفشانی و ایثار بچه‌های لشکر ۲۵ کربلا را برای مقابله با منافقان روایت می‌کند.

وی با عنوان اینکه تلاش بچه‌های لشکر ۲۵ کربلا سبب شد از یک خطر بزرگ جلوگیری شود، افزود: ماجرای جنگل بسیار جالب است که می‌تواند سرفصل بسیاری از فیلم‌ها و تولیدات باشد.

حسینی با اظهار اینکه فیلمنامه تاحدودی آماده شده است، به جلسه با رزمندگان حماسه جنگل اشاره کرد و گفت: حسین لطیفی کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارد و می‌توانیم نوید فیلم متفاوت و جذاب را برای مخاطب بدهیم.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا فیلم را به جشنواره فجر امسال برسانیم و امیدواریم این فیلم مقدمه‌ای برای معرفی لشکر ۲۵ کربلا و شخصیت‌های مهم این لشکر نظیر شهید طوسی و شهید بصیر شود.


کد خبر: 19683

دیدگاهتان را بنویسید