امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

فرصت سوزی قوهای سفید در انزلی

سپاهان در دیداری جذاب و هیجان انگیز موفق شد ملوان را شکست دهد تا قوهای سفید در خانه فرصت سوزی کنند.

به گزارش کاسپین ملوان در شرایطی امروز در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان سپاهان خواهد بود که در حال حاضر با ۳۸ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و سپاهان نیز با ۴۲ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

شاگردان مهدی تارتار که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار خواهند بود، این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی امروز به رتبه چهارم جدول صعود کند و در مقابل سپاهان نیز به دنبال این خواهد بود که با کسب سه امتیاز این دیدار، دومین برد متوالی خود پس از یک دوره بحرانی را کسب کند.


ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (72- محمد طیبی)، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی (68- حسین صادقی)، محمدرضا بردبار، محمد عمری (68- مهران احمدی)، رضا جعفری (83- سهیل فداکار)، محمدرضا سلیمانی
سرمربی: مهدی تارتار

2013378

ترکیب سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده (3+45- کاوه رضایی)، رضا شکاری (64- علی اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

2013379

پشرح گل:
ملوان 1 – سپاهان 0 (محمدرضا سلیمانی – دقیقه 12): روی حرکتی از سمت راست، رضا جعفری پاس خود را به دهانه دروازه فرستاد و محمدرضا سلیمانی با یک تکل دروازه نیما میرزازاد را باز کرد.

ملوان 1 – سپاهان 1 (شهریار مغانلو – دقیقه 53): در موقعیت تک به تک، شهریار مغانلو از حبیب فرعباسی عبور کرد و او با خطا این بازیکن را متوقف کرد. پشت ضربه پنالتی هم مغانلو ایستاد و توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد و گل شد.

ملوان 1 – سپاهان 2 (شهریار مغانلو – دقیقه 73): یک پاس در عمق باعث شد تا کاوه رضایی در سمت راست صاحب توپ شود و پاس را به دهانه دروازه ارسال کرد تا شهریار مغانلو گل دوم را بزند.


کرنومترلحظات حساس:
دقیقه 6: حرکت بازیکنان سپاهان از سمت چپ با ضربه دیدنی شهریار مغانلو همراه شد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 23: ارسال توپ از روی نقطه کرنر با ضربه روی پای سیاوش یزدانی همراه شد اما این توپ راهی به دروازه نیافت و گل نشد.
دقیقه 25: حرکت تکنیکی محمد عمری بعد از دریبل این بازیکن به موقعیت از زاویه بسته ختم شد و او شوت خود را زد که میرزازاد توپ را برگشت داد.
دقیقه 45: پاس در عمق برای رضا جعفری او را در موقعیتی بسیار خوب قرار داد اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه خورد و گل نشد.
دقیقه 48: ارسال از سمت راست در گوشه محوطه جریمه به زکی پور رسید که ضربه از زاویه بسته به تور کنار دروازه برخورد کرد.
دقیقه 88: ارسال مهران احمدی با ضربه سر محمدرضا سلیمانی همراه شد اما میرزازاد توپ را به خوبی گرفت.


کد خبر: 27116

دیدگاهتان را بنویسید