عامل چاقوکشی ساری در کمتر از ۳ ساعت به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از دستگيری عامل چاقوکشی در کمتر از سه ساعت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش کاسپین ، عبدالله حسن‌زاده امروز سه‌شنبه هفتم اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشريح اين خبر، اظهار کرد: برابر اعلام مركز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک مورد نزاع و درگيری با سلاح سرد در شهرستان ساری، موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان ساری بلافاصله در محل حاضر شدند و طی بررسی انجام شده مشخص شد شخصی بوسيله سلاح سرد به‌دليل خصومت شخصي، يكي از شهروندان را مجروح و مصدوم کرده، که پس از هماهنگی با اورژنس ۱۱۵ مصدوم به بيمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصريح كرد: باتوجه به اينکه متهم پيش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، پس از انجام تحقيقات ميدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند عامل چاقوکشی را در کمتر از سه ساعت شناسايی و در اقدامی ضربتی دستگير كنند.

حسن‌زاده با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده برای انجام مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفي شد، تاکيدكرد: پليس با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنيت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهيم داد عده‌ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.


کد خبر: 37046

دیدگاهتان را بنویسید