به گزارش کاسپین، فجر سپاسی شیراز توانست سیزدهمین هفته لیگ یک را هم با پیروزی پشت سر بگذارد. شاگردان پیروز قربانی که در خانه مقابل شهرداری نوشهر به میدان رفته بودند در نهایت به یک پیروزی پر گل دست پیدا کردند. این در حالی بود که نماینده نوشهر در سه بازی اخیر خود در لیگ یک و جام حذفی نتایج خوبی داشت و در این مدت 8 گل زده و تنها 2 گل خورده داشت اما امروز مقابل فجر نتوانست کاری از پیش ببرد.
بازی از همان شروع کاملا هجومی آغاز شد و مشخص بود بازیکنان فجر برای رسیدن به گل اول زیاد عجله دارند. آنها در دقیقه 19 با محمد آژیر به گل اول رسیدند و هنوز خیلی از شادی این گل نگذشته بود که در دقیقه 22 سجاد جعفری روی پاس اشتباه مدافع شهرداری نوشهر با فرصت طلبی محض حساب کار را دو بر صفر کرد.
شاگردان پیروز در نیمه دوم هم بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند و باز هم به آنچه میخواستند رسیدند. آنها در دقیقه 50 در بهترین زاویه و فاصله ممکن با دروازه و چسبیده به محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شده بودند. علی نبیزاده پشت توپ ایستاد و به شکلی دیدنی آن را به گل تبدیل کرد تا نتیجه سه بر صفر شود. 10 دقیقه بعد شاگردان رضا ربیعی توانستند یکی از گلهای خورده را جبران کنند و به بازی برگردند و در حالی که چیزی از هیجان بازی کم نشد باز هم این فجریها بودند که در دقیقه 81 توسط امیرمحمد منصف گل چهارم را به ثمر رساندند تا یک پیروزی قاطع به دست آورند.
با این برد صدر جدول در تصاحب فجر سپاسی باقی ماند و آنها با 29 امتیاز در رتبه یک جدول جا خوش کردند. شهرداری نوشهر هم با 15 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.
کد خبر:
34451
